Indien u vragen heeft, neem contact met ons op:

Verena Grill

Verena Grill-Klattenhoff

De Slimme Thermostaat van tado° nu ook verkrijgbaar bij Viessmann-certified partners

München, 3 mei 2018 – Vandaag kondigt tado° een nieuwe samenwerking aan met Viessmann, één van de toonaangevende internationale fabrikanten van verwarmingsketels. De slimme thermostaten van tado° worden vanaf nu geïntegreerd in het Europese productaanbod van Viessmann. Vanaf vandaag zijn de slimme thermostaten verkrijgbaar, zowel online op de Viessmann website, als bij de installateurs in België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Italië.

“We zijn ervan overtuigd dat alle gebouwen binnenkort op een slimme manier worden verwarmd en gekoeld. Ons bedrijf ontwikkelt producten, software en diensten die deze visie omzet naar de realiteit,” legt Christian Deilmann uit, co-founder en CPO bij tado°. “De samenwerking met Viessmann brengt twee pioniers uit de verwarmingsindustrie samen en we geven klanten nu een spannende en comfortable oplossing.”

“Klanten helpen om geld te besparen en de wereld voortdurend een beetje groener maken is altijd een vanzelfsprekende drijfveer voor Viessmann geweest. We streven er altijd naar om de meest kwaliteitsvolle leefruimtes te onwikkelen via klantgerichte en duurzame energieoplossingen,” legt Dr. Florian Resatsch uit, CEO bij Viessmann Digital. “tado° producten staan voor gebruiksgemak en wij zijn dan ook tevreden dat onze klanten gebruik kunnen maken van deze nieuwe mogelijkheid om hun verwarmingsketel aan het internet te koppelen.”

Terwijl Viessmann gedurende reeds meer dan 100 jaar erkend wordt als één van de toonaangevende fabrikanten van efficiënte verwarmingssystemen is tado° compatibel met 95% van alle verwarmingssystemen van Europese fabrikanten. De slimme thermostaten en radiatorknoppen van tado° passen zich aan aan de levenstijl van de gebruikers. De temperatuur in hun huis wordt automatisch aangepast om op de energierekening te besparen en gelijktijdig verhoogt binnenshuis het comfort en het gebruiksgemak.

Voor de aankoop van een tado° toestel via Viessmann nemen consumenten best contact op met een Viessmann installateur, een onderhoudsbedrijf of contacteren ze Viessmann om de dichtsbijzijnde certified partner te vinden.

Beeldmateriaal

Download hier afbeeldingen in hoge resolutie.
Surf naar https://www.tado.com/nl/ voor meer beeldmateriaal.

tado° media contact

Ben Claesen, MindShake PR, ben@mindshake.biz, +32 2 478 18 44

Viessmann media contact

Jörg Schmidt, smdj@viessmann.com, +49 (0)6452 70-1569

Over tado°

tado°, opgericht in 2011, is de Europese markleider in intelligente oplossingen voor klimaatsturing. Met de Slimme Thermostaat, Slimme Radiatorknoppen en de Smart AC Control voor verwarming én koeling geeft het bedrijf een nieuwe betekenis aan de manier waarop energie in huis gebruikt wordt. De tado° Smart Climate Assistant app gebruikt Geofencing en Weersvoorspelling om tot wel 31% te besparen op je energierekening terwijl het leefcomfort verbeterd wordt.

Over Viessmann

De Viessmann Group is één van de toonaangevende internationale fabrikanten van verwarmings-, industriële en koelingssystemen. Dit familiebedrijf, opgericht in 1917, telt 12.000 werknemers en draait een groepsomzet van 2.25 miljard euro. Het bedrijf, een wereldspeler, telt 23 productiesites in 12 landen, distributeurs en filialen in 74 landen en heeft wereldwijd 120 saleskantoren. 54% van de omzet wordt in het buitenland gerealiseerd.

Voor meer beeld, kijk op: https://www.tado.com/be-nl/pers

Ga terug