Por favor contactar en caso de preguntas:

Tel.: 857 880120

Amazon’s Alexa heats up Europe

Munich, 14. September 2016: As an official launch partner, tado° is delighted to team up with Amazon Echo to bring Alexa to the UK, Germany and Austria. Having already partnered with Amazon in the US, tado° is pioneering integration with Alexa in Europe.

Alexa is Amazon Echo’s voice feature that allows users to talk to their devices. British, German and Austrian residents can now intuitively use hands-free heating control for more comfort, convenience and savings. Amazon Echo allows users to set, increase or decrease their home temperature with tado°; for example: “Alexa, set (living room) temperature to 22 degrees", or "Alexa, increase (bedroom) temperature by three degrees."

Our Smart Thermostats save users up to 31 per cent of their energy bill and have become a core part of connected homes. tado° works as a digital assistant in the background and automatically controls the heating based on your preferences and location. With today’s Amazon Echo partnership, tado° users can now control their heating manually, via app or with their voice.

Imágenes de alta resolución, disponibles aquí: https://www.tado.com/es/prensa

Acerca de tado°

Con sede en Munich, tado° el líder del mercado europeo en soluciones inteligentes para el control de clima, fundado por Christian Deilmann, Johannes Schwarz, Valentin Sawadski y Leopold von Bismarck en 2011. Con su termostato y climatización inteligente , tado ° revoluciona la forma de energía que se consume en el país. Mediante el uso de una aplicación móvil basada en la geolocalización, tado ° automáticamente ajusta la temperatura en base a la ubicación de los residentes, permitiendo a los hogares a ahorrar significativamente en los costes de energía, mientras que permite alcanzar un mayor nivel de confort.

Contacto de prensa tado°:

Lindwurmstraße 76
80337 Munich / Alemania

facebook.com/tado | twitter.com/tado_ES | youtube.com/tado

Descarga

Hola,

Entendemos que los sistemas de calefacción y aire acondicionado son a veces un poco complicados y no todo el mundo es un experto.

Si tienes alguna pregunta acerca de tado°, estaremos encantados de devolverte la llamada, de manera totalmente gratuita.

Tu equipo tado°

Necesito...

* No vamos a compartir tus datos.