Indien u vragen heeft, neem contact met ons op:

Verena Grill

Verena Grill-Klattenhoff

tado° rolt digitale verwarmingsketelreparatiedienst uit in Europa

Amsterdam, 2 augustus 2018 - Voor het opnieuw kouder wordt dit najaar rolt tado°, marktleider in thuisklimaatmanagement, een aantal gratis slimme diensten uit waarbij je met één vingerswipe eenvoudig de reparatie, vervanging en het onderhoud van een verwarmingsketel beheert. Voor de gebruikers betekent dit minder zorgen, meer tijd en minder last van ongemakken bij het verwarmen van hun huis.

In de zomer vergeten we makkelijk onze verwarmingsinstallatie. Veel verwarmingsketels geven er in die maanden de brui aan zonder dat de bewoners dit opmerken. Op de eerste koude dag staan ze dan ook voor een onaangename verrassing. Dankzij het unieke inzicht in een omvangrijke reeks verwarmingsinstallaties, biedt tado° onmiddellijk hulp als er zich een probleem voordoet met een lokaal reparatieteam dat snelle afspraken plant die in jouw schema passen.

Deze nieuwe dienst maakt het ook makkelijker om het reguliere onderhoud in te plannen. Zo blijft de verwarmingsketel optimaal werken zonder dat de fabrieksgarantie vervalt. Aan klanten die een nieuwe boiler nodig hebben, kan tado° de best passende alternatieven aanraden. De dienst kwam er als reactie op een onderzoek, waaruit bleek dat meer dan de helft van de gebruikers graag een nieuwe verwarmingsketel via tado° zou kopen.

"Onze reparatiedienst voor verwarmingsketels biedt een eenvoudige en snellere manier om verwarmingsinstallaties optimaal te laten functioneren", zegt tado° Chief Product Officer & mede-oprichter Christian Deilmann. “Als er iets misgaat met de verwarmingsketel hebben klanten de digitale tools om het probleem zo snel mogelijk en  met zo weinig mogelijk rompslomp op te lossen."

De boilerreparatiedienst is vanaf nu beschikbaar voor gebruikers in België, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. Met nog meer innovatieve diensten in de pijplijn verstevigt tado° zijn positie als de intelligente klimaatassistent en biedt huurders en eigenaars van huizen en appartementen een zorgenvrij pakket voor meer comfort, gemak en besparingen.

Einde

Over tado°

tado °, opgericht in 2011, is toonaangevend op het gebied van intelligent klimaatbeheer voor het huishouden. Met zijn Smart Thermostats en Smart AC Control voor verwarming en koeling, wordt de manier waarop energie thuis wordt verbruikt versimpeld. De tado °-app gebruikt functies zoals Geofencing en weersaanpassing om te besparen op de verwarmings- en koelingskosten terwijl het comfort wordt verhoogd. Kijk voor meer informatie op www.tado.com.

Afbeeldingen High-resolution afbeeldingen zijn hier verkrijgbaar.

Voor meer informatie en fotografie (niet voor publicatie):

Ga terug

We staan voor u klaar

Meer informatie of neem contact met ons op