Indien u vragen heeft, neem contact met ons op:

Verena Grill

Verena Grill-Klattenhoff

tado° verwelkomt Google Home in Nederland

Nederlandse gebruikers kunnen nu hun tado°-producten gebruiken via de slimme speaker

Amsterdam, 24 oktober 2018 - tado°, vooraanstaand leverancier van klimaatoplossingen voor de thuisomgeving, is verheugd dat Google Home nu ook in Nederland beschikbaar is. Na de uitrol in andere Europese landen maakt de integratie met Google Home het nu ook voor Nederlandse tado°-gebruikers mogelijk om te profiteren van de gebruiksvriendelijke mogelijkheden waarmee verwarmings- en koelingsinstallaties bediend kunnen worden.

Met de Google Home Assistant kunnen tado°-gebruikers de temperatuur via stembediening regelen. De gebruiker zegt bijvoorbeeld: “Oké Google, ik wil de temperatuur in de woonkamer op 22 graden Celsius”, of “Oké Google, verhoog de slaapkamertemperatuur met drie graden.”

Sinds de officiële introductie van de slimme speaker in de eerste Europese landen in 2017 heeft tado° nauw samengewerkt met Google en de Google Assistant naar alle apparaten gebracht. Van de Slimme Thermostaat en Slimme Radiatorknoppen tot de Slimme Aircobediening voor een hogere energiebesparing en een comfortabelere woonervaring.

tado° is de onafhankelijke marktleider in het segment intelligente thuisklimaatoplossingen. Samen met de partners van de belangrijkste spraakgestuurde platformen werken wij onvermoeibaar aan de beste gebruikerservaring voor onze klanten.

Over tado°

tado° werd in 2011 opgericht in München en is toonaangevend op het gebied van intelligent klimaatbeheer voor het huis. De slimme thermostaten voor verwarming en koeling, werken als uw Klimaatassistent, met mogelijkheden zoals Geolocatie Aanpassing aan Weersvoorspellingen, Open Raam Detectie, Klimaatcomfort en Verwarmingsketel Reparatieservice. Met 180 werknemers hervormt tado° de manier waarop we thuis energie consumeren, voor meer comfort, besparing en welzijn. www.tado.com.

Download hier beeldmateriaal in hoge resolutie

Persinformatie

• info@mixturemarketing.nl